Чотири уроку, яким не навчають у педагогічному інституті

Четыре урока, которым не обучают в педагогическом институте

Сьогодні чимало статей написано про роль сучасних технологій у навчанні, але чому-то менше йдеться про вчителя і його діяльності в нових умовах. Адже далеко не всі педагоги готові йти в ногу з часом і відмовитися від застарілих методів і прийомів. Уїде фахівець з особистісно-орієнтованого навчання, викладач Марк Барнс сформулював чотири правила для початківців вчителів, без яких немислимий сучасний процес навчання.

1. Переосмисліть дисципліну і відносини з учнями

На думку Барнса, вчителя нового формату повинні грамотно вибудовувати відносини зі своїми учнями. В цьому не допоможуть публічні догани або покарання. Найбільш прийнятний варіант – обговорити з учнями побудова навчального співтовариства, заснованого на взаємній повазі.

Допаждый вартий уваги і справедливої оцінки. При виникненні проблем потрібно справлятися з ними індивідуально і конфіденційно. Спробуйте не бентежити дітей. Дотримуйтеся доброти і взаємної поваги, і вам ніколи не доведеться роздавати вказівки і встановлювати заборони.

2. Доповнюйте навчальні матеріали

Безперечно, рекомендовані підручники, посібники можуть поставити процес навчання на автопілот. Але педагог поступово звикає до цього стилю роботи, а учні починають просто ненавидіти кожну хвилину, відведений для уроку. Дуже важливо використовувати власні цікаві розробки, різні веб-інструменти та програми, які можуть розвивати дітей і привносити нові фарби в навчання.

3. Домашнє завдання — милиця для слабких викладачів

Незважаючи на те, що міф про корисність домашньої роботи поступово розвінчують, вона як і раніше є чинною практикою в школі. При тому, що домашнє завдання не вчить відповідальності, не сприяє досягнень учнів і забирає час, який діти могли б провести з родиною.

Не потрапляйте в цю пастку для поганих вчителів. Якщо ви пропонуєте цікаві проекти, у розробці яких дітям хочеться брати участь, учні самі будуть вибирати час для роботи над ними поза школи. У цьому випадку кожен виграє.

4. Оцінка не повинна бути покаранням

Традиція оцінок вже застаріває. До того ж, подібні вимірювання не тільки неефективні, але навіть небезпечні. Подібно домашнього завдання, позначки прищеплюють негативне ставлення до навчання замість мотивації. У сучасних вчителів є можливість змінити цей устрій. Оцінювати прогрес учнів можна, встановлюючи з дитиною зворотний зв’язок і разом працюючи над його навчальними труднощами. У Facebook можна ознайомитися з напрацюваннями учасників групи Teachers Throwing Out Grades, яка допомагає замінити стару систему оцінок.

За матеріалами: newtonew.com

Leave a Reply

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code